Friday, February 5, 2010

PeMbUkA BiCaRa DaRi PmiLiK kDuA bLOg ni...

.
admin blog..
Dengan lafaz bismillah,aku rasmikan penulisan pertamaku kat blog baru ni.
setelah sekian lmer menyepi,n setelah sekian lmer mencari sedikit mase tuk ku updatekan blog,hari ni la mrupakan mase terluangku walaupon final exam da dkat ni...next week..
setelah berpenat lelah,barulah bley ambik nafas cket..

da nak berakhir semester 2..so that's mean aku ad setaun lagi untuk k main kampus..
mybe org plik nape aku 2 taun amek matrik..matrik uia la katekan..
tp bgku,x kesah la lmbat ker,cepat ker...blaja jugok..
tringat sindiran ayh yg skang jadi sumber inspirasi..
bila dapat uia,ku mrungut..."ala,lme r kekgi tmat blaja..kire2 6 taun ag..lau masuk matrik,jimat setaun.."
mase 2 aku teragk2 nak msuk uia,sbb ramai kwn2 g matrik..trpengaruh..
ayh bls rungutanku ngn sindirannya,"nak g mane gak,cepat2 2..nak kijo cepat ko?,tyme blaja la,tyme bes skali..gak tuo kekgi,x blaja doh.."
umi plop laen..mmg umi bangkang keras lau aku masuk matrik..trpaksa la g uia yg asasi 2 taun..hu2..
anak yang taat lagi mndgar kata..he2..

eh,lari tajuk plak..actually nak cakap sal blog baru ni..
sejarah pertubuhan blog ni pon atas cadangn kak long(atas cdgan sahabatnya,kak Aleen)..
lpas berkompromi bersama2 mlalui ym,ktorang sepakat nak buat blog bersama..
(6t usha keras la aku nak update 2 2 blog skali)
tapi...
sblom buat blog ni ktorang ade discuss sal name blog ni..
aku usul byk name..tap kak long ni plik cket..(he2..jgn marah yer!)
-xnak name2 skema ni..he2..
so akhirnya kuar la name chocolatechipyummy..(2 idea aku tuh!ha2..)
anyway,lantak ler name pepon,asal kandungan blog ni dapat beri manfaat kapada orng len n dri kami jugak..
"blog rojak"...sume ader..
insyaAllah kami adek bradek,(cam janji setia la pulak) akn sentiasa update blog ni ngn isi2 yang menarik n isyaAllah dapat mgajak sahabat2 sumer ke arah mardhatillah..

dengan lafaz bismillah,aku sbagai admin kdua(trpaksa mgalah la,second child la katekan..hu2..) mrasmikan blog yang comel ni..(hu2,,perasan)..
till then.wassalam..


No comments:

Post a Comment